Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 07:55:02 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03310 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Purila küla, 6690236 
Purila-Härgla tee L1// Teeääre (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Purila külas Teeääre 
maaüksusele (katastritunnus 66801:001:0529) projekteerimistingimustega 
klienditeeninduse ala kavandamiseks ehitusõiguse andmist. Taotluse kohaselt 
plaanitakse u 80 m² kontor-näidistesaali, u 100 m² ehitisealuse pinnaga 
varikatuse, uue juurdepääsu, parkla, platsi ja muude klienditeeninduse ala 
teenindavate rajatiste püstitamist. Eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel ja Rapla valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Ettepanekud ja tingimused palun 
soovi korral esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile 
[email-masked]. Riigiteelt uusi mahasõite ei kavandata. Uus mahasõit 
kavandatakse rajada 6690236 Purila-Härgla teelt vastavalt tootmisala 
laiendamise skeemil toodule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27044219>  (menetlus nr: 
438679), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister